[responsivevoice_button voice=”Dutch Female” buttontext=”Luister”]
- Opening door de voorzitter.
- Goedkeuring notulen van vergadering d.d. 12 maart 2019 / 6 mei 2019.
Voor diegene die niet in het bezit zijn van de notulen liggen deze ter inzage bij alle bestuursleden, maar liggen ook ter inzage in de zaal. U kunt deze desgewenst ook digitaal opvragen bij onze secretaris via secretariaat@dekis.nl - Ingekomen stukken.
- Voorlezing jaarverslag secretariaat.
- Financieel overzicht K.I.S. De zaal is vanaf 19.00 uur open, zodat u op u gemak het financiële overzicht kunt bekijken. Indien u wenst kunt u 1 week voor de vergadering het overzicht per pdf toegezonden krijgen. U dient dan uw e-mail adres door te geven aan secretariaat@dekis.nl
- Verslag kascommissie (dhr. J. Verlaat en dhr. L. van Dijk, geen reserve door het uitvallen van mw. G. vd Eshof)
- Verkiezing kascommissie 2021, vervanging dhr. L. van Dijk en reserve lid.
- Begroting 2021
- Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar mw. Inge Bakker – Loos en de heer Timo Bakker. (Kandidaat bestuursleden kunnen zich aanmelden bij het secretariaat!)
Extra : Mw. Jessica Runderkamp heeft te kennen gegeven dat zij haar bestuursfunctie met ingang van heden neerlegt. Dus ook hiervoor zijn nieuwe kandidaten van harte welkom. - Jaarlijkse verkiezing voorzitter: Aftredend en NIET herkiesbaar mevr. J. Runderkamp. Nieuwe kandidaten kunnen zich aanmelden bij het secretariaat.
- Aanpassing regels Huishoudelijke Reglement, met o.a. prijsaanpassingen 2021.
- Introductie nieuw Vertrouwens Contact Persoon, mw. Ingrid Dudink
- Bespreking zwemmen
- Bespreking badminton
- Wat verder ter tafel komt / rondvraag
- Sluiting.
Wanneer u niet in de gelegenheid bent om de ALV bij te wonen, wilt u dit dan even aan het secretariaat doorgeven? Bij voorbaat hartelijk dank.