Wat doet het (dagelijks) bestuur voor u en voor de vereniging. We hebben de werkzaamheden voor u op een rijtje gezet:
Ledenadministratie intern
– Ledenadministratie extern (Badminton Nederland)
– Ledenadministratie extern (Gehandicaptensport Nederland)
– Verzorgen dat alle ledenpasjes jaarlijks bij de leden komen (bezoek van 5 weken naar alle locaties)
– Boekhouding (verzorgen van de uitgaven / inboeken van de facturen /
– Contributie nota’s maken
– Controle op tijdige betalingen
– Niet tijdig betalende leden herinneren c.q. sommeren
– Incasso administratie maken (bijhouden wie heeft incasso
machtiging afgegeven en daar 4 keer per jaar een incasso doen voor
uitgaan)
– Jaarcijfers maken voor ledenvergadering.
– Jaarcijfers maken conform de gestelde eisen die subsidie gevende gemeentes stellen.
– Subsidies aanvragen bij de diversen gemeenten volgens ieder zijn eigen protocol
– Afstorten van cashgelden bij bank
– Telefonisch overleg met leden.
– Inschrijfformulieren toezenden naar potentiële leden.
– Inschrijfformulieren verwerken volgens AVG protocol.
– Ledenpasjes maken en toezenden.
– Ledenlijsten maken voor kaderleden en deze up to date houden.
– Onderhoud van de volgende websites:
www.dekis.nl en de volgende websites:
– www.KennemerInvalidenSportclub.nl
– www.rolstoel-en-aangepastbadminton.nl
– www.aangepaste-sporten.nl
– www.uniekesporten.nl
– www.50pluszwemmen.nl
– www.COPD-zwemmen.nl
– www.reuma-zwemmen.nl
– www.sportenzonderbeperking.nl
– Onderhoud van social media
– Aflopen van bijeenkomsten met de buurtcoach aangepaste sporten Beverwijk / Heemskerk;
– Aflopen bijeenkomsten Badminton Nederland (landelijke
bijeenkomsten o.a. werkgroep aangepast badminton (2x per jaar)) ;
– Aflopen bijeenkomsten Badminton Nederland / regio bijeenkomsten – c.q. flagshipbijeenkomsten (2á 3 keer per jaar).
– Aflopen bijeenkomsten Gehandicaptensport Nederland (2 á 3 keer per jaar.
– Aflopen bijeenkomsten Sportfondsenbad huurders.
– Aflopen bijeenkomsten Sportraad Beverwijk.
– Aflopen bijeenkomsten Gemeentes m.b.t. wijzigingen subsidie verstrekkingen en nieuwe wet-/ en regelgeving.
– Aflopen bijeenkomsten NOC-NSF
– Regulier overleg met gemeentes
– Kassa draaien op de donderdag avond SFB.
– Vervaardigen van de badenkaarten specifiek voor
– maandag zwemmen
– dinsdag zwemmen
– donderdag zwemmen
– Onderhoud communicatiesysteem SFB (8 portofoons die bijgeladen c.q. onderhoud nodig hebben)
– rganiseren van de cursussen voor de vrijwilligers (Reanimatie / EHBO)
– Instant houden van de VOG procedure
– Instant houden van de AVG procedure (Algemene Verordering Gegevensbescherming)
– Leden uitnodigen voor specifieke doelen (o.a. Rabobank Fietsdag / Algemene Ledenvergadering etc.)
– Nieuwsbrieven maken
– Organiseren van vrijwilligersavond
– Tijdig zorgdragen voor geldige huurcontracten SFB / Heliomare (2x per jaar).
– Beheer en onderhoud zwemdiploma’s ENVOS
– Beheer en onderhoud wachtlijst zwemmers
– Beheer en onderhoud wachtlijst zaterdaggroep
– Beheer en onderhoud kaderleden (geldige EHBO diploma’s / BHV etc..)
– Contact met Hoge scholen inzake de inzet van stagiaires
– Contact met Middelbare sportopleidingen inzake de inzet van stagiaires.
– Beheer en organisatie van collecte Nationaal Fonds Sport Gehandicapten:
– Contact met NFSG;
Contact met de collectanten van Beverwijk;
Zorg dragen dat de collecte bussen verspreid worden in Beverwijk
Zorg dragen dat de collecte bussen retour komen;
Collecte tellen en afstorten bij bank
Bedankkaarten maken voor collectanten.
– Bij evenementen zorgdragen dat er accommodatie wordt gehuurd.
– Communicatie met de verhuurders bij problemen.
– Zorgdragen voor een veiligheidsprotocol in de huur accommodaties.
– Zorgdragen veiligheidsprotocollen worden getoetst en geoefend.